acimavi azizovaaysu_ kendi elini yukarı kaldırıp bakınca gözleri şaşı gibi oluyor galiba, doğru mu anladım? Eğer öyleyse normaldir. Bizler de yüzümüze yakın olan bir şeye dikkatle baktığımızda gözlerimiz şaşı gibi görünür