Temmuz1 bizim de öyle konuşuyorum. Hayvanlar üzerinde, mesela bi yavru var bir annesi var. Hayirr meme yok diyor ama kendi içiyor 😅 evet sizin ilac kullanma durumunuz varsa bilemem tabii. Ama bence havalar ısınsın parka vs götürünce azaltarak biraktirabilirsinjz. Ben öyle planlıyorum. Bir de emzirme yerleri var evde oraya oturmadan ememiyoruz dedim alıştı. Oturmamak icin sürekli evde is yapıyorum. Ayaktaykm nasıl icicez diyorum. İki dakika sizlaniyor suan gelemem isim bitsin gelicem icicez diyorum. Öyle öyle biraz azaldi iste. Kendim buldum bunu da bize en uygun bu 😅 konusmayla anlamıyorlar. Siz de bi deneyin.