Selam kizlar. Bebeğim 14 aylık. Arkadan dişi çıktı. Ama sorun şu ki dişin arkasında yani damağında bir dış daha var. Olmaması gereken yerde yani 😟🥺 ne yapmam gerek. Doktora gitsem çekerler mi. Yada büyüyünce süt dişleri dökülünce oda gidermi. Ne yapicam bilmiyorum. Varmı başına gelen bana akıl verecek biri 🥺