DorukAlii ☝️ doğumdan beri Prima premium kullanıyorduk malum sebeplerden dolayı Molfixe geçtim hem normal hem pure soft aldım ama kaka çiş kaçıyor, azıcık altında fazla kalsın pişik oluyor. Beyaz beyaz sivilcelenme yaptı. Altını alırken bakıyorum hep altı ıslak yeterince Emmiyor üstelik 2-3 saate kesinlikle degistiriyorum