Merhaba 🌸 benim doğumdan öncede vardı. Uzun süre ayakta olduğumda, uzun yürüyüşler yaptığımda, bebeğimi sık kucağımda ve iş yaptığımda sağ tarafıma bir ağrı giriyor bacağıma vuruyor ağrısı. Dr gittim film çekildi. Baktı, egzersizler önerdi. Biraz da benim ısrarınla ağrı kesici ilaç ve kas gevşetici verdi. Bazen dayanılmaz ağrılar yaşıyorum. Oturup kalamıyorum.