Merhaba anneler bebeğimi hem mama hem meme ile besliyorum. 7 aylık ek gıdaya da geçtim sorum şu formül mamaya ne kadar süre devam edilmeli?
Cünkü mesela sadece anne sütü alan bebekler 1 yaşında diyelim memeden kesiliyor o zaman anneler mamaya mı geçiyor tamamen bırakıp ek gıda mı veriyor merak ediyorum?
1 yaş mı 2 yaş mı?