Şubatın 25 inde ürün siparişi için sözleşme yaptık, bugün iptal etmeye gittk , ama. Bi türlü iptal etmıyolar, müşteri hizmetlerini arıyoruz , iptal edebilirsniz , şube ile görüşün dendi, ama şubedekıler ana merkezi arayın dedı, iptal etme sonrası ay sonu sözleşmeyi alabılrsınz dıo, hc bi işşem yapılmadı, müşteri hizmtlerinden iptal başvurusu yaptık biZde. Elden taksitli senet imzalamıştık, nezaman iptal onayı gelir belli değil, bı süre zarfında ürün kapıma gelirse ve ben almazsam sıkıntı yaşarmıyım, almadgım ütün için para isteyebılırler mi benden