fatma-dll Kızlar merhaba memlekete annemlerin yanına geldim bebeğime bebelac mama veriyordum normalde köye yakın marketlerde sadece bebelac 1 numara mama var bebeğim 15 aylık alıp versem sıkıntı olur mu acaba