aslansym Gaz veya cok uykusuz olduğunda krize giriyor zor sakinlestiriyorum. Beyaz gurultu, kolik müziği dışında uyguladığınız bir yöntem var mıdır?
semma007 aslansym gaz sancısı bizide bitirdi geceleri uyumuyor her türlü oyun oynatiyorum vallahi uçak duruşunu seviyor en çok ana kucağına biraz koyuyorum sonra tekrar tüm odaları gezdirmeye tekrara uçak duruşu .sırtıma alıyorum .salliyoruz herşeyi deniyoruz en sonunda yorulup yatiyir
Ebrushkaa aslansym kucağıma alıp evin icinde memede geziyoruz yada yatağın kenarına oturuyorum hopluyoruz dışarıyı izlettiriyirum bizim gaz problemimiz kalmadı ama uyku sorunu çok yaşıyorum heleki aşı olduğu zamanlar gece uyumuyor o zaman da ayağımda sallıyorum 1 2 saat neyse
Sibelmuc aslansym Önce temiz havaya çıkarıyorum,bahçe balkon cam,aynı zamanda piş piş ve şarkı söylüyorum,hala daha değişiklik olmazsa altını açıyorum Ama açık hava en hızlısı oluyor dikkati dağılıyor
Eceasyaa Kovaya su doldurup kol altlarından tutup gögsüne kadar suya sokuyorum bacaklarını falan oynatıyor hem gazını rahat atıyor hemde sakinleşiyor. Yıkamaktansa böyle yapmak daha pratik ve yüzüyomuş gibi olduğu için karnını da yumuşatıyor🥹
aslansym Ebrushkaa uyku bizde de sorun hem gaz hem uyku. Krize girdiğinde memeyi de almıyor. Ah bu bebisler
Sibelmuc aslansym ah en çok işe yarayanı yazmamışım musluk açın. Dümdüz musluk. Suya dokunabilir ama bizimki açarken susuyodu daha. Su boşa gitmesin diye şişe falan doldurun baya işe yarar su. Bu dönemleri de Çabuk atlatırsınız inşallah 💕
Tbmbdb aslansym sürekli kucakta gezdirirdim çok gazı vardı ve sürekli ağlıyordu en kolay yol gibi ama o an yeter ki ağlamasın diyorsunuz
Tbmbdb aslansym ben de çok cektim ikinmaktan uyuyamazdi yavrum hep ağlardı hep 7 aylik oldu şimdi yine sancı oluyo ama tabi eskisi gibi değil
Atlasinaannesii aslansym loş ışık, fön makineli pış pış sesi, kiraz çekirdeği ve kundak ile çoğu zaman sonuç alabiliyorum