Bebeğim 9 aylık siyah zeytini çok seviyordu normalde hep elimle çekirdeğini çıkarıp minik parçalayıp verirdim yiyordu.Bugun aniden tüm zeytin şekilde ağzına attı ben geri tüküreceğini düşündüm yutamaz diye eşimde biraz uğraştı parmağıyla falan çıkarmaya çalıştı olmadı o sıra yuttu.Bogazina falan hiç takılmadı öksürmedi bile ama içinde midesinde yada bağırsaklarında bir sıkıntı yapar mı doktora gitmeli miyiz 😔 ne kadar beklemeliyim kakasinda çıkması için ?