Asyaaa1 evet kendisine ilk haftalarda gitmistim sakin kendi halinde iyi birine benziyordu . Sabah erken gitme şansım olmuyo işte ne yazık ki o yüzden sorun yaşıyorum uzun zamandır. En son 5 haftalıkken doktor gördüm 15 haftalık oldum hala gideceğim düşün. O yüzden medicanaya gideyim diye düşündüm