İyi günler arkadaşlar bartholin kisti başına gelen varmı varsa ne tür kendinizi tedavi ettiniz ne iyi geldi amaliyat olupta tekrarlayan varmı lutfen yorum yapın artık kafayı yemek üzereyim 3 senedir bu hastalıkla uğraşıyorum belki bu 9. Defadır bu hastalıga düştüm
Yeri geldi kendisi patladı tekrar oluştu
Yeri geldi şırıngayla çektirdim içi boşaldı bidaha oldu
Yeri geldi en son sürekli tekrarlıyor diye amaliyat olup komple bortholin bezini aldırmama rağmen bidaha başıma geldi doktor bile şok oldu şişip yenilediğine derken
Bu seferde sol taraftan amaliyat oldum şimdi bütün işkencelerim sağ tarafta şişlik başladı
Doktoruma gittim ilaç tedavisine başladı eğer inme olmazsa orayida komple temizleyip bezi alacam dedi keşke ama keşke amaliyat bende tek çare olsa yaptırrım yeterki kurtulim bidaha başıma gelmesin yeter diyorum ama sol tarafta amaliyat olmama rağmen 2 defa yine ayni sekilde ayni hastaliga düşmem beni cok üzüyor bendeki apseli oluyor ve cok agrili geciyor bu süreç ne yapmam lazım neyden kaynaklaniyor bu hastalik doktorlarda bu hastalik hakkinda pek bsy soylemiyor sadece yenileyebilen bir hastalik cok zor lütfen dua edin 🤲🏻