Princess1 doktor emen bebeklerin yeşil kaka yapmasının sebebinin ön süt olduğunu söylemişti. Yani bebeginiz az az sık sık emiyor demektir. Ön sütü alip sondaki yağlı sütü ememediginden oluyor. Emzirme aralarını biraz açıp bebeginizin göğsünüzü tam olarak boşaltıp sondaki yağlı süte de ulaşmasını sağlayın. Hemen düzeldiğini fark edeceksiniz. Şayet düzelmezse o zaman başka sebepler araştırılır 😊