sabirsizbebek15 Elizduru şimdiden başla kullanöaya zararı olmaz düzene girer probiyotik var içeriğinde çünkü nurse Harveys çok iyi gaz için. İkisinş birlikte kullanabilirsin Gerçek gaz sancıları başlayınca da çok sancılı olduğunda metsil kullanırsın metsil birqz kimyasal ama etkili. Ben kimyon da veriyorum 1 aylıktan beri sen kendin de iç
barlas22 Çoookk memnun kaldığım Bi damla. Probiyotikli olduğu için kakasını da düzene soktu. Şu an 4 aylık hala kullanıyorum.
missmama Elizduru ben de kullandım ama yanında bir gaz ilacıyla. Biogaia probiyotik etkili diye duydum. Doktorum kademeli bırak dedi ilk onu bıraktım. Yalnız bir süre yani bırakmadan evvel kakasını yapmayı engellemeye başladı. Hatta bir ark bana kızında kabızlık yaptığını söyledi.
sabirsizbebek15 missmama kakasını yapamadığı zaman ağlayıp huysuzluk yapmıyorsa yapamaması iyi bişey ilk zamanlar bebek yediğini direk çıkarır ya hani alttan sindirim sistemi gelişmemiş olduğu içşn. Kakası gecikmeye başladığında artık vücudu sütten ya da mamadan faydalanıyor demektir.10 gün sonra falan başlıyor bağırsaktaki faydalı bakteriler oluşmaya bu da gaz üretiyor. Bir haftaya kadar normal yapmaması eğer ıkınma kıvranma kızarma yoksa keyfi yerindeyse
missmama Elizduru ilk kullandığımda yapardı ama bırakamaya yakın yapmamaya başladı. Her bebek aynı değil derler ya öyle :) arkadaşımın kızında da aynısı olmuş o da bırakmış. Ama bir gaz ilacı ile etkili olduğunu duydum
missmama sabirsizbebek15 ıkınmamız ve yüzde yaparken kızarlık oluyor, acaba bu ne demek? Ne yapmalıyım?
Balboceginannesi Elizduru ilk haftalar gazı olmaz diye bişey yok oluyor maalesef canım. Ama probiyotik olduğu için kullanmakta bi sakınca olmaz diye düşünüyorum
Supurgesizcadi Elizduru biz dort gunluktuk basladik simdi uc bucuk ayligiz nurse harvey ve biogaia birlikte kullaniyorum doktor onerisiyle, zaten bagirsak florasi duzenleyici olumsuz biz etkisi olmaz ki endise etmeyin
Deletedmom021 Elizduru evet ilginç 2.haftada başlıyor normalde. Yediklerinize çok dikkat edin o halde
Supurgesizcadi Elizduru onu ben de gozlemledim bagirsaklarini harekete geciriyor da ondan mi acaba,ben d kabizliktan dolayi uzun sure bekunis kuanim benim de karnim cok agrirdi ilaci alinca bagirsaklar calistigi icin ,onun da oyle diye dusundum