mrs_safinaz Asel_56 Benim hiç yoğun kanamam olmadı ama az az da olsa çok uzun sürmüştü 50 gün felan 😮💨
Durunun_annesii0 Asel_56 yoğun kanamam doğumdan hemen sonra oldu hastanede yattığım süreçte 2 gün falan sürdü sonrası normal adet gibi oldum yoğun değil hemen hemen 15 gün de tamamen bitti
burcui89 Spinal sezaryenle doğum yaptım kanamam 55 güne yakın sürdü. Endişelenip doktora gitmiştim ama normal olduğunu söyledi sonra da kesildi zaten.