Gazerock sürekli doktor kontrolündeydik o geçti deyince öyle bıraktık egzersizleri hatta Bi ara biz tamamen geçti sanıyorduk kontrole gittik doktor halen Bi fındık kadar duruyor dedi yani doktorun anliycagi şey tam hatırlamıyorum şuan ama sanırsam 8 aylik falan oldu geçti ama 1 yasa kadar nolur nolmaz diye egzersizlere devam ettik doktor bitti demesine ragmen