Bebebğim 6 ay 23 günlük. Bu ay hep tadımlarla geçti. Günde 1 öğün şeklinde. Ne zaman günde 2 ve 3 öğüne geçecek? Bizimle kahvaltı yapacak? Şu anda 1 öğün tadımdan sonra peşine su veriyordum. Daha fazla su içmeye başlayacak mı? Günde kaç cc su vermeliyim? Sadece anne sütü alıyor bebeğim. Su olayında kafam karışık. Tecrübeli anneler lütfen yardım