Nergmom Kızlar 6 aylık bebeğim için Mustela kullanıyorduk ancak çokta memnun değilim açıkçası siz bebekleriniz için hangi şampuanı ve pişik kremini kullanıyorsunuz ?
Maviim Nergmom Ben doğduğundan beri Mustela kullanıyorum 7 aylık şuan çok memnunum. Siz nesinden memnun kalmadınız?
Alparslan616161 Nergmom dalinin orman meyveli köpük sabunu kullanıyrm pişik kremi de fito kullanıyrm ikisinden de çok memnunum
Nergmom Maviim Mustela temiz içerikli bir marka ama bence her bebekte aynı etkiyi vermiyor pişik kremi pişik olmasını yeterince önleyip geçirmiyor bence şampuan olarakta konak problemi oldu ondan dolayı değiştirmek istiyorum
Aezgi 1 sene mustela kullandım sonra dönüşümle buhchen sebamed kullanıyorum cok memnunum pişik icinde sudo krem