BalkizimBaloglum2 bizim doktorumuz süt ürünleri diyeti yap dedi yaptım 2 hafta yine geçmedi ve bu süre boyunca sadece yumurta yemiştim daha sonra kan testine gittik süt ürünleri temiz çıktı yumurta yüksek çıktı.. şimdi yumurta yemiyorum. İlk 4 aylıkken oldu el gıdaya başlamamıştık, sonra hep devam etti. Her zaman da yumurta yiyordum bazen geçiyordu sonra yine oluyordu. Şimdi yine var yumurta yemememe rağmen. Meyve verdiğimde çok kabarıp kızarıyor meyveleri de kestim. Bakalım deri testine gidene kadar deneme-yanılma..ama insanın canı çok sıkılıyor kaşındığını gördükçe