cansuozgesu ve de bebekler ilk üç ay kendini anne karnında sanıyorlar hala bazen ilk iki ay. Bu yüzden 4.trimester olarak geçiyor bu süreç. Bu nedenle doysa dahi bebekler yine de meme de kalmak istiyor ve ağlıyor. Bazen süt tazyikli geliyor ona da alıyorlar. Ve de bebeğin emerken gelen sütle sağarken gelen süt aynı olmuyor. Çünkü süt üretimi genel hatlarıyla duygusal bir süreç. Bu nedenle sağım yaparken mekanik bir süreç oluyor. Sen lohusalıkla bebeğim aç diye düşünüyorsun. Böyle yaparsan gerçekten gider o süt. Yazık olur daha çok üzülürsün. Kilosu gayet iyi bezi de iyi diyorsun.