Nrcnkrmn Bugn kanal tedavisi yaptrdm aşırı agriyo gecermi sizdede oldumu duramyrm okdr agrio emziriyrm parol dışında bsy de icemyrm oda hc etki bile etmedi
Ecrin-2100 Nrcnkrmn bn bir ay önce yaptım hala ağrı var üstelik fazlalığı var bebeğim olduğu için gidemiyorum
Merveee34 Nrcnkrmn geçmiş olsun .ilk gün biraz ağrı oluyor .akşama doğru hafifler . 4 saatte bir parol içebilirsiniz
Rkynl Benimde ağrıyor bugün gittim tekrar pansuman yaptı doktorum haftaya ağrı geçmezse çekecek. Amaç dişi kurtarmaya çalışmakmış. Çok ağrıyor ama ya Majezik içtim dayanamadım