Sedaliz İkinci günde havuç tadımı yapıyoruz ama o da çok başarılı gitmiyor sanki bir çay kaşığı etmiyordur yediği, normali mi böyle anlamıyorum,çocuk doktoru kontrolumuze daha var 🥲
Yigitefeninannesi_ Sedaliz siz ek gida ya 6. Ayı doldurup mu başladınız yoksa 6. Aya girince mi fikir olması açısından çünkü doldurunca mi başlıyoruz yoksa 6. Aya girincemi kafam karıştı bu konuda
Zeynosileannis Sedaliz Bizimde öyleydi tadim aşamasında diye çok takmadım ama aylar geçtikçe hiç yemedi oturup ağlıyordum çok iştahsız diye 😂 9. Aydan sonra alıştı ve yemeye başladı
Sedaliz aylinpala evet biliyorum ama tadiyor mu çok emin olamiyorum tukuruyor çoğunu , zorlamıyorum tabi
Mives123 Bende tasım zamnındayım . Zaten tadım olduğu için yeterli. Ve tatsız tutsuz olduğu için beğenmemesi gayet normal😃benimkinin ağzı yüzü değişiyor ama keyifli
Sedaliz Mives123 evet ya tepkileri çok iyi ,anne ben hep süt iciyodum bu nerden çıktı şimdi der gibi 😂
Sedaliz Yigitefeninannesi_ ben 5 ay 20 günlükken başladım , çünkü yemek yerken sürekli ağız sapirdatmalar merak etmeler falan başladı ,zaten tadım olduğu için 6 ayı(yani 5 ay 30 gün öyle düşün) beklemedim
Kubrailkan Ek gıdaya başladığımda elimde yiyeceklerle ağladım abartısız 🙈😊 çünkü bizim bir de kilo problemimiz vardı yani yemesi gerekiyordu. Ama onları da anlamak gerekli. Rahat olun siz rahat oldukça o yeni yiyeceklere alıştıkça yiyecek😍 damak tadını da cozuceksiniz. 1 ay boyunca tatlı (kendinden tatlı ) şeyler yedirmeye çalıştım. Meğer biz tatlı sevmiyormusuz🙈🙈 😅😅