Mehmetseliminannesiiii Sedaekrem ben ilk aldığımda 7 aylıktı ben piletle elimle suyu tutup alistiracaktim birinden görmüştüm Instagram da ama gerek kalmadı oğlum aldı eline bir kaç denemeye kendi kendine öğrendi bende şaşırdım nasıl öğrendi diye ama sanırım emme gücü olduğu için pipeti emdi ve öğrendi böylelikle 🤭
Elika00 Sedaekrem ben önce kendim içiyor gibi yaptım böyle abartılı hüüüüp diye içime çeker gibi yaptım sonra ona verdim hemen çekti
Elfelf475 Sedaekrem ben 9 aylıkken karşısında içmeye başladım. Kendisi bir haftada alıstı. Normal biberon kullanmayı bilmiyor mesela emdiği için. Pipet benim için her şey oldu 👌🏻
BeSste Sedaekrem önce normal pipet alın su bardağına koyun pipetin üstünü parmağınızla kapatın pipette biraz su kalıyor onu bebeğinize verin içiyor böyle böyle pipetten su çekmeye alışıyor
Tospikinannesi11 Kucuk pipetli meyve suyu vererek sonrasi kendiliginden geldi ilk agzina ben sıktım sonra kendi vekmeye basladi
Selom Suluğu komple doldurun sonra ters çevirin suluğu bebeğiniz emsin su ters şekilde daha hızlı inecek aşağı bebeğiniz fazla zorlanmadan emecek mantığını da hemen anlar zaten sonra normal şekilde içer bu şekilde oğluma bir dakika da öğrettim
Sedaekrem Mehmetseliminannesiiii pıpetın ucunu egıp sıkınca geliyor mu ki şanslısın bkım bizde nolacak
Adda_ 4 aylıkken içi boş eline verdim oynadı sürekli sevdi. Ek gıdaya geçince 5 ay 20 günlükken su koydum direk içti hiç zormalanmadı :)
Emreninannesi- 7 aylıkken içememişti 8 ayda tekrar denedim karşısında içtim hemen eline verdim bi baktım içiyor