Merhaba arkadaşlar ben 7 ay önce doğum yaptım bebeğim 7 aylık ve ben hala adet olmadım takı 3 gün önce otobüste sırt üstü düştüm böyle karnım çalkalandı sanki sonra eve geldim akşam baktım kanamam var az az 2 gün sürdü bitti kordonlarimi baglatmistim acaba açılmış olabilir mi