Merhabalar öncelikle arkadaşlar 2 ay oldu doğum yapalı normal doğum bu arada 2 dogumum oncesinde de boyleydi ben bu gaz problemine çözüm bulamadım arkadaşlar ya kendiliğinden çıkıyor napsam utaniyorum artik acaba bilen varmi Allah rızası için ya insan içine çıkamıyorum artık ya misafirler geliyor zar zor tuta bilirsem tutuyorum desem yalan olur tutamıyorum utanıyorum artık böyle sorunu olan varmi?