Kızlar deprem korkusu yüzünden bahçeli ev aldık.ev site içi değil ama benimkinin bahçesine yapışık ikiz villalar var.bizim ki tek bahçe içinde.kamera filan var ama kar maskesiyle giriorlarmış zaten hırsız alarmı dikenli teller filan var.ama içim hiç rahat değil.15 aylık oğlum da var.aklıma çok kötü senaryolar geliyor.zaten kaygı bozukluğu var.şimdide kafayı ya hırsız girerseyle yedim.siz neler yapıyorsunuz nasıl korunuyorsunuz.