Hanımlar merhaba kızımı 1 haftalığına sütten kesmek zorundayım boynumda çıkan kistlerden dolayı kullanmam gereken bir ilaç var bu ilacı içerken emziremem şuan süt sağıp ayırıyorum kızım için ama direk memeden aldığı gibi olmiycak size sorum şu böyle bi durumu yaşadıktan sonra meme reddi yaşayan var mı veya sütte falan azalma oldu mu bebeğinizin huysuzluğu ne kadar devam etti şimdiden cevaplarınız için teşekkürler 🌼