Niye bu kadar katı yorumlarınız o onun annesi en iyi o bilir çocuğunuz büyüdüğünde jeliboj yada cikolata istediğinde evde kendinizmi yapacaksınız lütfen abartmayın bir annenin üstüne bu kadar gidilmesi hiç hoş değil oda biliyo zararlı olduğunu ve bir kere denemek istemiş ne var bunda ilerde sizde paketli gıdaları vermek zorunda kalacaksınız büyük konuşmayın lütfen aldığımız sebze meyvenin bile hormonu bozuk eskisi gibi hersey sağlıklı değil yorum yaparken kendinizde koyun empati yapın lutfen