14 aylık bir haylaz benimle beraber uyumadan önce doğurup uyutuyorum gece bir kez süte uyanıyor o kadar 1 yaşını geçmeden olmuyor bu kesme işi sadece uyarmaları azalıyor1 veya 2 oluyor tahminen 16 18 de tamamen bırakır gece yemesini diye umut ediyroum