NM_mom evet ben de öyle düşünüyorum sadece google dan isim analizine baktığım zaman çok duygusal olup duygularına yenik düşebilirler gibi şeyler yazıyo isim analizinde . Bundan dolayı arada kaldım çünkü aybüke daha güçlü bi kadını temsil ediyormuş anlam olarak. üstelik temmuz ayında gelicek benim kızım yani yengeç burcu olacak su grubu ve üstüne inci ismi çok duygusal olursa yanarız bide diye :):) heheh kaldım arada:)