Merhaba Arkadaşlar
Bebeğim 2 ay 7 günlükken 5.300 gramdı
Hemşire bebeğimin kilosunun normal olduğunu asla mama kullanmam gerekmediğini söyledi.
Ama Kv. Israrla bebeğimin küçük olduğunu ve mama kullanmam gerektiğini söylüyor. Erkek bebeğimin kilosu sizce normal mi?