Arzuyusuf Kızlar bebeğim yataktan düştü. Şu an Çok iyi. acaba bi şey olurmu? Doktora gidicez yarın. Yarına kadar çok korkuyorum. Beynine bi şey ola bilirmi?
Asdfasdf- Arzuyusuf benim bebeğim de düştü 9 aylık ama kontrol ettim kusma falan hiç bişey olmadı sadece alnında kızarma morarma oldu krem alıp kullandım o da hemencecik geçti
birrtutamsevgi Arzuyusuf benim bebeğimde düşmüştü yazmıştım buraya paniklettiler ve acile koştuk. Dr bebeğin yüz kemiklerinin kafa arkasına göre daha sert olduğunu yüz üstü düşmelerde çok fazla korkulmaması gerektiğini söyledi. Gözde kayma özellikle kusma varsa asla beklenmemeli ve gözlem için bebek uyutulmamalı dedi. Ayrıca illede çok uykusuz uyuyacqksa bile mutlaka 15 dk bir çocuk uyandırılmalı tepki verdirilmeli demişti
Nisssss Arzuyusuf bende düşürdüm hemde 1 kere değil.merak etme çoğumuz düşürdük malesef.yatak bebeğin boyundan kısaysa birşey olmaz demişti bir doktor.
Asdfasdf- Arzuyusuf kusma falan var mı gözbebeklerinde bakın yorgunluk hali falan da yoksa sıkıntı etmeyin çocuk yani düşe kalka büyüyecekler içinizi ferah tutun ☺️
parlaegegunes Arzuyusuf bişi olmaz canım rahat ol doktora gitsende bekletiyorlar zaten olursa anlamamanın imkanı yok ama olmaz benim büyük oğlum düştü baya ya ne kadar dikkat etsekte o yataktan illa düşcek yer buluyordu kenarlara yastık koydum ayak ucundan düştü oralara koydum köşeden düştü çıldırcaktım artık yer yatağa göre soğuk oluyordu ama en son yerde uyuttum biraz büyüyünce yatağa aldım şimdi kenarlıksız uyuyor düşmüyor
Oglummmmb Benim oğlum da düşmüştü suan 21 aylık heryerden düşüyor da o ayrı 😅 bir sıkıntı yoksa korkma canım bende çok korkmuştum baya yüksekti yatak acile gittim film falan çekildi hiç birşey çıkmadı.
Alpaslanmomy Merhaba. Öncelikle düştükten sonra hemen unutmayın en az iki saat gözlemleyin lütfen gözlerde kayma kusmaya dikkat edin. İnşallah hiçbir şey yoktur Allahın izniyle korkmayın sakin olun. Allah uzun ve mutlu ömürler versin bebeklerimize. İyi geceler 😊