İlk gün 1 saatte 4 kere üstünü değiştirip banyo yaptırdık. 2. Gün hep wc ye yaptı. Sonra yine ara ara kaçırdı. Ama ilk günkü gibi hiç olmadı. Bu basıl birşey nasıl yapacağız dedim ama düzen oturunca oluyormuş. Bide ben 8 aylık hamile halimle bu işe kalkıştım:) 2 ay oldu çiş okeydi kaka işi de son 10 gündür iyi