Bebeğimin sol gözü içe bakıyor. öncelikle gözde kayma konusu herkes farklı şekilde kullanıyor diye anladım postlardan normalde düzgün bakıyor zaman zaman kayıyor anlamında mı yoksa sabit olarak bir gözde yaşanan içe bakmayı da kayma olarak mı adlandırıyorlar emin olamadım. Bebeğimde yaklaşık 10. Günden beri fark ettiğimiz durum sağ gözü aktif , sol gözünü içi ve ortaya getirebiliyor ancak dışarı kaydıramıyor. 8 martta ilk göz kontrolü olacak henüz doktora gitmedik ama bir sorun olduğunun farkındayım göz problemini bizim yaşadığımı şekilde yaşayan anneler varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim hiç bir şekilde geç kalmak istemiyorum. Ayrıca anlatmadayız şuan için kontrollerini Ankara şehir hastanesinde takip ediyoruz Ankara içerisinde iyi bir göz doktoru önerisi varsa onu da paylaşırsanız sevinirim