Srpapatya Kızlar adetime 3 gun vardı bu sabah camasirimda leke gördüm adet oluyorum sandım pet taktım gece oldu az bişey kahverengi leke gelmiş sadece neden olabilir 5 aylık bebeğim var çok korkuyorum inşallah korktuğum olmaz
NM_mom Daha doğum yapalı 5 ay olmuş düzensiz kanamaların olacaktır, ben de doğum yapalı 4 ay oldu çok çok düzensizlik yaşıyorum bu ay hatta 2 gün kahverengi geldi daha 3 haftadır gelen bir şey yok🤷🏼♀️
Srpapatya NM_mom 43.gunum adet olmaya başladım ve günü gününe 4 defa oldum bu sefer böyle olunca korktum