Yabrukus Güzel anneler merhaba benim sorunum şu ben süt sağma manuel makinamla sağmaya çalışıyorum ve 1 damla bile gelmiyor içine gerçi ucuda yara ısrarla sıkamıyorum ama bi kaç sıkmamadada damla bile düşmüyo ama memeyi elimle sıkınca sütüm damla damla akıp dökülüyo acaba sütüm mü az yoksa makinayı mı beceremiyorum ben
Belisss Yabrukus elinle sıktığında geliyosa pompaylada gelir. Sen yapamıyosundur. Bi duş al öyle dene bide
Elifdeniz Yabrukus ya bu makinalar bence başa bela ben de manuel ve elektrikli ikisi de var bazen tek damla gelmiyor oturup elimle sıkıyorum ama yaranız varsa bekleyin yara kapansın yoksa daha da büyüyor ve çok geç iyileşiyor ben o hatayı yaptım malesef
demetdemircioglu Yabrukus bende elektrikliyle sagamıyorum manuelle geliyo sütüm yok diye tribe giriyodumda bebek doyuyo sonucta gogus yarıkların için tahin yağını denedinmi
Yabrukus Belisss gögüs ucu yarıklarımda kalırmı acaba canım onu sabunlamı yıkamalıyım emzirmeden önce
Yabrukus Elifdeniz sağamıyorum diye sütüm az deyip ağlıyodum bende ama akıyo heryeri ıslatıyo diyodum neyse iyileşsin öyle deneyeyim inşallah iyileşir😞
Yabrukus demetdemircioglu yok canım zeytinyağını denedim oda pek yaramadı tahin yağınıda deneyeyim hemen sağol canım
Nereidd Yabrukus makineler bebek kadar efektif çekemiyor sütü, yani makineyle gelmedi diye olmadığını düşünmeyin, bir de emzirdikten sonra sağdınız değil mi? Öyle öneriliyor
Yabrukus Nereidd yok emzirmeden sağdım ama benim bebeğim sürekli emmek istiyo diye öncesi sonrasıda kalmıyor pek teşekkür ederim öylede deneyeceğim