Asyaveannesi04 Tubbbaa aşırı gereksiz bir ürün hevesle tüm oioi setini aldım bir kez karpuz koyup verdim istemedi diş kaşıyıcı niyetine kullandı sonra attım
Bendiyebiri Tubbbaa 6. Ayında başlamıştım bende güzel oluyor aslında ama benim kız yemiyordu o zamanlar pek yine de tadımlık oluyordu iyi okuyor yani
Umudum27 Tubbbaa meyveleri tattirdiiktan sonra vermek istedim hemde dışlerine de iyi geliyordu damaklari kasindigi icin hoşuna gidiyor
Zehra5050 Tubbbaa 5-6 aylıkken başlamıştım yanlış hatırlamıyorsam baya kullandı onu yaz mevsimiydi içine üzüm koyuyodum çok seviyodu
muratnannsi Tubbbaa 10 aylik hala kullanıyorm cok memnunm .biz meyve yerken istyor ona da suzgece koyiyorm kendi ordan seve seve yiyo