pasaklisinkukuli Dört ay oldu alalı bebeğim cok gazlandı vermek istiyorum.üztünde 2025 yazıyo ama açılmadan önce mi sonra mı fark eder mi siz kaç ay aynı şişeyi kullandınız
Gizemkrl pasaklisinkukuli sanmıyorum bısey olmaz ama yinede tadı ve kokusuna bakın hiç emin olamazsanız bir nobetcı eczane arayın sorun
pasaklisinkukuli Gizemkrl tesekkür ederim bir aydır vermiyordumemin olamıyorum ben de hep bişeyler bozulmuş mudur vesvesesi oluyor her şey için geçerli bu