Bebegmvebenn Anneler selam ikiz bebekleriniz için hangi formul mamayı kullanıyorsunuz? İçtiklerinde kusma deride döküntü ishal benzeri şeyler oldu mu?
Hamzaurass baykuskiz_ bende şuan onu kullanıyorum sanırım 3. Farklı mamamız diğer mamalara göre kokusunu falan çok beğendim ben🙈🙃
baykuskiz_ Hamzaurass butun mamalari denedik kokusundan ziyade bir etkisi olmayan o oldu onunla devam ettik 😁
Hamzaurass baykuskiz_ benim oğlumda 2 ayda bir sıkılıyor bütün mamaları deniyoruz bakalım🙈 hangi markaları kullandınız acaba
Masal_Arya Bebegmvebenn hipp kullaniyoruz anne sütüne en yakin mama diye biliyorum bebeğim severek iciyor
Aslananne1 Minikkussum ben almanyada yaşıyorum canım amaa Türkiye de vardır yaa e bebek te olması lazim