Doğumdan sonra ilk kez kaynanamlara geldiğimde (deprem olduğu gün) eltim daha yüzüme bakmadan karnıma dokunarak ay göbeğin hiç gitmemiş dedi 🙄, iki gün önce de görümcemin kızı benı görür görmez kilo almışsın karnın dikdörtgen olmuş dedi , yeni doğum yaptım sezaryen göbeği diyorum böyle mi olur diyo . Evet karnım çok kaldı ve de hamileyken göbek fıtığı olmuşum . Dr şimdi müdahale etmedi , emzirdiğini için de yediklerime dikkat etmiyorum çünkü şu an kızımın beslenmesi daha önemli ama içten içe de sorun ediyorum bu durumu , çünkü karnım gerçekten çok kötü görünüyor. Psikolojimi bozdular , karnım a bakıp duruyorlar 😔