Denizeceunlu Merhaba bizi sağlık ocağından aradılar yeniden topuk kanı almamız gerekiyor fenilketonori 2.1 çıkmış yeniden almazsak bakanlık arayıp durur dediler.Araştırdım ve üzüldüm biraz hastalık sıkıntılıymış.İnşallah temiz çıkar.Siz neden soruyordunuz
_YanakReisinAnnesii Denizeceunlu merhaba görünce yazmak istedim . Bizimde tam bu fkü değerimiz 2 çıktı 5 günlükken verdiğimiz topuk kanında . 3. topuk kanın da normal geldi değeri hamdolsun 🙏 ilk günler de sarılık yeterli beslenememe uygunsuz saklama koşulu vs gibi durumlar etkileyebiliyormus bu değerleri sizin de temiz gelir inşallah ❤
Asmin6258 Merhaba kızım 6,5 aylık ilk defa bu ay normal geldi değer Mayıs ayında tekrar verecegız kan o değerde normal gelirse üç dört ayda bir muayene çağırırız dediler
Zuzununkeremi8 Asmin6258 merhaba ek gıda birşeyler vermismiydiniz bebeğinize.bizde takipteyiz 5aylik değer yüksek çıkarsa ilaç tedavi başlanır dedi çok şükür yukselmiyo ama dusmuyoda aynı araliklarda kaliyo ekngida vermeye başladığımda yükseltir mi ki Dr bişey dedimi size
Asmin6258 Zuzununkeremi8 selam biz geçen 6 aylık randevumuza gıttıgımızde çoçuğa ek gıdaya başladığı için yumurta peynir yoğurt yedir sabah getir kandaki fenilanin durumuna bakalım dedi ve sonuçlarda protein yedirmeme rağmen ilk defa fenilalanin çıkmadı bu ay tekrar gıdıcez tekrar protein yedırıp getır dedi doktorumuz
3bebelianne Benimde oğlumda var genetik testine gönderdiler iki ay oldu hala cikmadi sonuçlar iki ayda bir kan veriyoruz tehlikeli sınırda değil ama bizde altı aylık olduk ek gıda süreci beni geriyor açıkçası peki fenialin degeri yüksek olanlar gebelikte ikili tarama testinizde skıntı varmiydi
Zuzununkeremi8 3bebelianne bizim testte siknti yoktu ilk cocugumdada böyle bişey duymamıştım hiç herkes qibi normal beslenebilirler inşallah
3bebelianne Zuzununkeremi8 merhaba çok ek gıda kabul eden biri değil oğlum ama malesef en son teste bira yükselmiş değer ama genetik sonucunun iyi olduğunu söyledi şuan için sadece takip edicez dediler temmuzda tekrar kan vericez inşaallah herkesin çocuğu içinde benimkide kalıcı olarak şifa bulur
Dilber000 Merhabalar bebeğim 17 günlük 3. Topuk kanı için aradılar 2. De yüksek çıkmış ama değerini söylemediler . Sizler nasıl öğrendiniz ? Ve nerde tedavi oluyorsunuz , inşallah sonucumuz temiz çıkar ama tünelde merak ediyorum :(
Asmin6258 Selam benım kızım şu an 9 aylık doğduktan sonra topuk kanı alındı ve orda fenilalanin değeri göründü Gebze ilçe sağlıktan bizi arayıp Marmara eğitim araştırma hastanesine yönlendirdiler her ay gıdıp kan verdik ilk 6 ay da bu değer göründü hep ek gıda dönemi protein yedirin öyle getırın dediler yumurta peynir yedırp götürdük ve değer çıkmadı üç aydır bu değer görünmüyor fakat bebekten tıbbı genetık bölümüne kan verdık üç ay sonra çıktı orda çoçukta feninlalin görünüyor yanı genetıkte var ama hastalık şahıbı değil sadece taşıyıcıymış o sebeple anne ve baba olarak bizden de tıbbı genetık bölümüne kan vermemiz gerektiğini ilettiler. Bızım değer üç küsürlerdeydi altı ay içinde düşerek ilerledi şu an görünmüyor çok şükür
Gzdeymn Asmin6258 merhaba bize de aynı teşhis koyuldu ve takipliyiz Şuan bizi de genetiğe gönderdiler kan vermemiz için eşimde hiçbirşey çıkmadı bende heterezigot taşıyıcı çıktı bebeğim de de aynısı heterezigot taşıyıcı ama hasta diyorlar sizin nasıldı acaba