kivitoannesii bu arada eklemek isterdim hangi mama olduğu da önemli. Benim bebeğim aptamil içiyor doyuyor, başka bir postunuzu gördüm hipp veriyormuşsunuz. Ben aptamil kabız yapmıştı diye hipp verdim 90cc le doymadı ama 120cc midesine büyütüp şahsımca sorun olacağı için tekrar aptamile döndüm.