İlk altı ay öyle gidiyor. Yani sakinlese de iki olduklarından fark etmiyorsunuz. Ondan sonra oyuncaklar müzikler oyunlar baya ilgilerini çekmeye başlıyor. 7. 8. Ayda birbirlerini keşfediyorlar ki o zamanlarda mutlaka bi yürüteç edinin. Yani biraz zararlı olabilir ama ikiz bebek büyütüyoruz ne kolay ki? O sizi kurtarır biraz. Tabi yine ağlamalara biraz devam. İkiz Bebek büyütürken planlı olmak gerek. Karınlarını saati aaatine doyururup uykularını düzenlerseniz sizin için çok büyük artı olur. 1 yaşına gelince de baya bir rahatlarsınız. Benimkiler 1,5 yaşında şuan hasta olmadıkları sürece pek ağlamıyorlar sebepsiz. Ama evi bir dağıtıyorlar sormayın. Akıllara zarar 😅