Arkadaşlar kızım 22 aylık bugün eve gelirken nasıl oldu anlamadım merdivendne düştü briaz dudağının içi kanadı dişinin geldiği yer yüzünde falan hiç bişey yoktu halam hastanede çalışıyor ona sordum 1 saat kontrol et uyutma kusarsa ishal olursa gözlerinde kayma olursa getirin dedi şükür hiç bişey olmadi saat 17 ye yakın di düştüğü şuan da saat 23.39 . Saat 21.30 da yatırdım bu saate kadar bir kere uyandı böyle uyurken de mizmizlaniyor acaba nromal mi ya