Bebeklerin yaşları çok ufak değil bir çocuk terapistine mi götürseniz illâki altında yatan bir sebep vardır,ya doğum travması,ya kıskançlık,ya anne baba tutumu vs..Bu konuda eğitimli değilim ama dediğim gibi özellikle kardeşine yapıyorsa vardır bir sebebi..Bir de tabi bilemem ama herşeyi bir örnek mi giydiriyorsunuz büsbütün herşeylerini aynı yaptığınız halde mi böyle belki farklı yapıyorsanız o da onu rahatsız hissettiriyor olabilir..Sizi,ikiz bebekleri olan anneler daha iyi anlar gibime geldi yine de