Egenim şuan 2 aylık 40 ından beri bu sekilde kilo alımı çok iyi sadece anne sütü alıyor. Doktorumda bırak uyusun dediği için içim rahat. Bazen demedim gece 3 gibi kalkıp emzireyim kesinlikle almadı memeyi uykudan uyanıp ve sabahları da hep huzursuz oldu. Ama ne zaman deliksiz uyursa günümüz o kadar pozitif geciyor ben de o ne istiyorsa ona göre hareket ediyorum. Bebeğinizi en iyi siz bilirsiniz benimki bu sekilde gayet keyifli