Normalde pek yaptığım bir şey değil. Yavrumu uyutacaktım, bir anda belim tutuldu yattığım yerde kaldım ve bağırarak anneme seslendim acıdan ağlamaya başladım ama gerçekten çok canım yandı tarif edemem o ağrıyı. Bebeğim annemde zaten uyumuyor gezmek ve emmek istiyor, ben bi yandan kalkamadım canımın acısından hönküre hönküre ağladım, çaresizlik bi yandan. Annem beni zaten dinlemiyor o da panikledi. Bebeğim ben ağladıkça çok korktu daha çok ağlamaya başladı. Ağlaya ağlaya oturduğum yerden ninni söyleyerek ve emzirerek uyuttum ama çok vicdan azabı çekiyorum. Hala tutuk belim ama bebeğimde travma yaratır mı bu durum? Çok kötü hissediyorum kendimi 😭