Simay00 yaaa ne güzel iste normal olan bu zaten :) benim bebeğimde 2 aylık aynı sekilde 11-12 gibi yatıyor sabah 6 ya kadar kesintisiz uyuyor. Gece kaka yapmıyor sabah ilk emzirmeden sonra yapıyor. Doktorumda bu durum cok dogal be saglıklı dedi. Hatta ben uyandırmalı mıyım dedigimde neden uyandırasın sen gece uyanıp yemek yiyor musun dedi. Beslenme kadar gece uykusuda cok önemli. Bebeğinin düzeni güzel sakın bozma 😇