Bebeğim 2 aylık dogumda aldıgım tüm kiloyu verdim çok şükür bebeğimi emziriyorum ama canım dayanılma tatlı istiyor yarım kilo tulumbayı bi oturusta yerim. Sabahları fıstık ezmesi filan kasıklıyorum elimden geldigi kadar saglıklı seylerde tüketiyorum ama bunlar yemezsem elim ayagım titriyor tahin helvası agzıma sürmezdim simdi deli gibi canım istiyor bu normal mi