Tubiiik Kesinlikle . Anne babasının terbiye edemediğini sen dizginlemeye çalışıyorsun, sonra suçlu yine sen oluyorsun. Arkadaşımın oğlu var 4 yaşında aşırı şımarık bir çocuk arkadaşım annesine demiş anne bu çocuğu nasıl terbiye edeceğiz biz. Anneside demiş okulda terbiye olur. Çoğu insan bu kafada maalesef oysa eğitim ailede başlar .